Wednesday, October 24, 2007

تشكيل ستاد مبارزه با فرقه هاي انحرافي در استان آذربايجان شرقي



تشكيل ستاد مبارزه با فرقه هاي انحرافي در استان آذربايجان شرقي
تشکیل این ستاد میتواند هشداری برای پیروان جامعه اهل حق در این استان باشد

تاریخ28/07/1386 ساعت:18:20

ایجنا نیوز/ خبرگزاری جوانان آزادیخواه ایران: رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي گفت: ستاد مبارزه با فرقه هاي انحرافي در استان تشكيل شده است.

به گزارش خبرگزاري حکومتی فارس از تبريز، علي جديد بناب امروز در جمع خبرنگاران افزود: در صورت مشاهده مصاديقي در اين رابطه و عدم امكان اصلاح و هدايت در آن يقيناً برخورد شديد صورت خواهد گرفت.

وي همچنين از تشكيل جشنواره نشاط براي انتخاب ۱۰ كانون فرهنگي – هنري و انجمن هاي برتر خبر داد و اظهار داشت: اين جشنواره از ۵ تا ۱۰ آبانماه امسال در تبريز ترتيب مي‌يابد تا به رونق و شكوفايي فعاليت‌ها در كانون هاي فرهنگي و هنري انجمن هاي اسلامي كمك شود.
جديد بناب سپس يادآور شد: فعاليت هاي كانون‌هاي فرهنگي و هنري انجمن هاي اسلامي در جنشواره نشاط در قالب نمايشگاه به معرض ديد و قضاوت عمومي گذاشته مي‌شوند.

رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي گفت: چهار كانون فرهنگي و هنري و نيز ۶ انجمن برتر در خلال اين جشنواره به عنوان كانون ها و انجمن هاي برتر انتخاب و مورد تجليل قرار خواهند گرفت.

وي اضافه كرد: در سال ۸۵ حدود ۱۶۰ گفتمان ديني دبيرستاني و فرهنگ سرايي و نيز در محافل عمومي استان آذربايجان شرقي برگزار شد.
جديد بناب همچنين گفت: امسال نيز ۱۳۰ گفتمان ديني به صورت كارگاهي در محافل عمومي استان آذربايجان شرقي برگزار مي شود.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home