Sunday, June 18, 2006



مزدوران لباس شخصی در یک اقدام از پیش طراحی شده جمع ائوي تركان علوي قزلباش (خانقاه اهل حق) میانه را به آتش کشیده اند.

شب هفت شهدای آذربایجان در میانه عزا در عزا شد.

ایجنا نیوز/ خبرگزاری جوانان آزادیخواه ایران:گزارشات رسیده از میانه حاکیست ساعت 5 بعدازظهر روز پنجشنبه صدها نفر از مردم میانه جهت گرامیداشت شب هفت شهدای آذربایجان در میدان لاله میانه تجمع کرده و در حالیکه شعارهای در محکومیت کشتار مردم در آذربایجان سر می دادند به سمت خیابان امام حرکت کردند اما نیروهای مزدور لباس شخصی در میان راه با یورش به سمت مردم تظاهرات مدنی آنان را به خشونت کشیدند.

گزارش رسیده حاکیست بدنبال این درگیری مزدوران سرکوبگر یگان ویژه به سمت مردم آتش گشودند گفته می شود در این درگیری تعدادی زن و بچه مجروح و کشته شده اند که از تعداد مجروحین و کشته شدگان آمار دقیقی منتشر نشده است.

در گزارش رسیده آمده است بدنبال این درگیری مزدوران سرکوبگر انتظامی اقدام به مسدود کردن جاده زنجان میانه کرده و از تردد اتومبیل های مربوط به زنجان به سمت میانه خودداری نمودند.

در این حال یک منبع موثق در یکی از تعاونی های ترمینال آزادی تهران در گفتگو با خبرگزاری جوانان آزادیخواه ایران گفت: بیشتر اتوبوسهای تبریز – تهران امروز با تاخیر سه ساعته به تهران رسیدند. بنا به گفته این منبع موثق بیشتر مسافران در بین راه توسط مزدوران انتظامی رژیم مورد بازجوئی قرار گرفته بودند.

در عین حال گفته می شود مزدوران لباس شخصی در یک اقدام از پیش طراحی شده خانقاه اهل حق میانه را هم شب گذشته به آتش کشیده اند.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home